Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Grand Prix Ιταλίας: Η Κόκκινη πίστα

Γλυκιά νίκη επεφύλασσε για τον Φερνάντο Αλόνσο το χτεσινό Grand Prix της Μόντσα. Ο Ισπανός αντίκρυσε πρώτος την καρό σημαία και απέδειξε ότι έχει κάθε δικαίωμα να ελπίζει στην κατάκτηση του φετινού τίτλου. Όπως κάθε χρόνο, οι οπαδοί της Formula1 απόλαυσαν ένα grand prix πλούσιο σε θέαμα, καθώς ο "ναός της ταχύτητας" προσέφερε έναν διόλου βαρετό αγώνα.
Τα χρονόμετρα "έσπασαν" στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, με τον Αλόνσο να καταλαμβάνει την pole position, με τους Μπάτον και Μάσα να τον ακολουθούν.  Ο "μεγάλος χαμένος" του Σαββάτου ίσως να ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ, που κατέλαβε μόλις την 12η θέση. Ήταν σίγουρο ότι η αρχική τριάδα θα προσέφερε έναν άκρως εντυπωσιακό αγώνα.
Πράγματι, μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης, ο Μπάτον εκτινάχθηκε μπροστά από τον Αλόνσο, κρατώντας το προβάδισμα για γύρους. Η καταστροφή δεν άργησε να έρθει για τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος γρήγορα εγκατέλειψε, καθώς είχε επαφή με τον Μάσα. Πρόβλημα επίσης αντιμετώπισε και ο Μαρκ Γουέμπερ, που έπεσε στην 9η θέση. Και ενώ οι μάχες εξελίσσονταν μεταξύ όλων των πιλότων, το ενδιαφέρον μονοπωλούσε η κορυφή, και όχι άδικα. Ο Μπάτον προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να υπεραστιστεί την πρώτη θέση, την ώρα που ο δεύτερος Αλόνσο μάχεται να τον προσπεράσει. Η McLaren όμως υπερέχει στην κάθετη δύναμη, γεγονός που ο Βρετανός πιλότος της εκμεταλλευόταν. Στο μεταξύ, οι πιλότοι της scuderia έδιναν κυριολεκτικά τον καλύτερο τους εαυτό, κάνοντας συνεχώς ταχύτερους γύρους.
Και ενώ όλοι περίμεναν ότι ο αγώνας θα κρίνονταν στον 25ο γύρο, με την είσοδο των πρώτων στο pit lane, η αγωνία παρατάθηκε, καθώς κάτι τέτοιο δεν συνέβη! Οι διαφορές μειώνονταν συνεχώς, και τελικά ο Μπάτον πήρε την καθοριστική απόφαση να κάνει το πρώτο του pit stop στον 37ο γύρο. Αυτό έδωσε την πρώτη θέση στον Αλόνσο, ο οποίος μπήκε στα pit στον 40ο γύρο.
Εν συνεχεία, ο Ισπανός πιλότος της F10 έκανε μερικούς ακόμα ταχύτερους γύρους, για να αντικρύσει την καρό σημαία, αφού συμπλήρωσε 53 γύρους στην ιστορική πίστα της Monza. Ο δε Μίκαελ Σουμάχερ αρκέστηκε στην 9η θέση, κάνοντας για άλλη μια φορά μια χαμηλή πτήση. Τέλος, άτυχες ήταν οι δύο Red Bull, αφού ο Σεμπαστιάν Φέτελ αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του σε συνδυασμό με την κακή εκκίνηση του ομόσταυλού του Μαρκ Γουέμπερ, τους έριξαν στην τέταρτη (Φέτελ) και έκτη (Γουέμπερ) θέση αντίστοιχα.
Πιο αναλυτικά η βαθμολογούμενη 10άδα:
1. Αλόνσο, Ferrari, 1:16:24.572
2. Μπάτον, McLaren, +2.938
3. Μάσα, Ferrari, +4.223
4. Φέτελ, Red Bull, +28.193
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +29.942
6. Γουέμπερ, Red Bull, +31.276
7. Χούλκενμπεργκ, Williams, +32.812
8. Κούμπιτσα, Renault, +34.028
9. Σουμάχερ, Mercedes, +44.948
10. Μπαρικέλο, Williams, +1:04.200 

Οι υπερπολύτιμοι βαθμοί που πήρε ο Αλόνσο, σε συνδυασμό με την "αυτοκτονία" του Χάμιλτον και τα μηχανικά προβλήματα που έριξαν τον Γουέμπερ στην έκτη θέση, τον κράτησαν ζωντανό στο κυνήγι του τίτλου.
Οι πιλότοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για το εκθαμβωτικό grand prix της Σιγκαπούρης.

Χ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου