Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Fasten your seatbelts!

3...2...1... Σβήσανε τα κόκκινα φώτα και το πρωτάθλημα αρχίζει! Μετά από 5 μήνες διακοπής η Formula1 επιστρέφει κοντά μας με άλλη μια συναρπαστική, όπως προβλέπεται, χρονιά! Οι διεκδικητές είναι και πάλι πολλοί, αρκετοί είναι όμως και εκείνοι που 'χουν πολλά να αποδείξουν την ερχόμενη σεζόν. Η μάχη θα 'ναι απρόβλεπτη, το άθλημα όπως πάντα θεαματικό, οι αγώνες μέχρι το τέλος της σεζόν αρκετοί, και σίγουρα κάθε λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα μείνει ικανοποιημένος!
Ρίχνωντας μια ματιά πλέον στους οδηγούς και στις ομάδες θα δούμε ορισμένες αλλαγές. Οι πρώτες 4 ομάδες του πρωταθλήματος (RedBull, McLaren, Ferrari, Mercedes) δεν έχουν αλλαγή στη σύνθεσή τους, ενώ για άλλη μια χρονιά έχουν, σχεδιαστικά (γιατί αγωνιστικά στην πίστα θα φανεί), εξαιρετικά μονοθέσια. Η Renault, που συγχωνεύτηκε με τη Lotus σ' ένα deal που κίνησε το ενδιαφέρον κατά την off-season, έκρινε ότι θα βοηθηθεί απ' τον Χάιντφελτ μέχρι την επιστροφή του Κούμπιτσα, αν και προσωπικά δεν ξέρω αν θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες ο Γερμανός πιλότος. Η Lotus πάντως συνεχίζει να έχει και δικιά της ομάδα με τους περσινούς πιλότους της, Τρούλι και Κοβαλάινεν. Θυμίζει RedBull-Toro Rosso η όλη κατάσταση...
Καινούριοι πιλότοι που θέλουν να μπουν στο δύσκολο κόσμο της F1 είναι οι Μαλδονάδο(Williams), ντι Ρέστα(Force India), Πέρεζ(Sauber) και Αμπρόσιο(Virgin). Όπως φαίνεται λοιπόν η Williams θα βασιστεί αρκετά στον βετεράνο Μπαρικέλο, ενώ Force India και Sauber δίνουν καθαρό προβάδισμα στους Σούτιλ και Κομπαγιάσι αντίστοιχα. Κι οι δύο τους έχουν να αποδείξουν ότι μπορούν να κάνουν την υπέρβαση και να τραβήξουν την προσοχή των μεγαλύτερων ομάδων, κυρίως των Mercedes, Williams, ίσως και Renault. Κι αυτό διότι η Williams θα ψάξει για ένα δυνατό φτηνό δίδυμο μέτα την αποχώρηση του Βραζιλιάνου, ενώ και η αποχώρηση του Σουμάχερ θα δώσει κενή θέση για κάποιον οδηγό.
Πιλότοι που μπορούν επίσης να διακριθούν και να αρπάξουν την ευκαιρία είναι αυτοί της Toro Rosso. Και οι δύο έχουν τα φόντα για ένα βήμα προς τα πάνω και μένει να δούμε ποιος θα τα καταφέρει αυτή τη σεζόν. Στον Γκλοκ δεν θα δώσω ελπίδες, έμπλεξε με Virgin, δεν φταίω εγώ... Ούτε η επιστροφή Καρθικέγιαν μου λέει κάτι...
Πάμε όμως στην κορυφή! Ο Γουέμπερ πέρσι έχασε την μεγάλη ευκαιρία να μείνει στην ιστορία ως παγκόσμιος πρωταθλητής, δεν ξέρω αν φέτος θα μπορέσει να διεκδικήσει την πρωτιά τόσο ζεστά! Και με τον Φέτελ δίπλα του, μπορεί πάλι να δούμε την ομάδα να τον "ρίχνει" στις επιλογές. Ο νεαρός χρίστηκε απ' τον ίδιο τον Σουμάχερ ως διάδοχος και πλέον όλοι έχουν στρέψει τα βλέμματα πάνω του! Στη McLaren ο Χάμιλτον έχει πάντα το πάνω χέρι, αν και φέτος τα ελαστικά θα ευνοήσουν κατά πολύ τον Μπάτον, μένει να φανεί αυτό στους αγώνες. Γνωστό ότι ο Χάμιλτον φθείρει πολύ εύκολα τα ελαστικά του, ενώ ο teammate του είναι ο πιο "ευγενικός" πιλότος σ' αυτό το θέμα κι απ' τους 24εις! Στη Ferrari ο Αλόνσο έχει δηλώσει ανοιχτά ότι χαίρεται που 'χει δίπλα του τον Μάσα (ως δεύτερο όπως όλοι καταλάβαμε) οπότε είναι απόλυτα προσηλωμένος στο στόχο του και θα έχει όλη τη στήριξη που θα χρειαστεί απ' τους Tifosi! Τέλος, στη Mercedes ελπίζουν στον πολύ καλό με συνεχή ανοδική πορεία Ρόζμπεργκ ενώ όλοι περιμένουμε να δούμε αν ο Σουμάχερ είναι σε θέση να διεκδικήσει φέτος μια θέση στο βάθρο και να κάνει μια αξιοπρεπή χρονιά, όπως αρμόζει στην καριέρα του!
Αρχίζουμε λοιπόν από Αυστραλία μιας και στο Μπαχρέιν γινόταν χαμός... Η πίστα "πάει" τις RedBull και Ferrari. Θα μπορέσει να χωθεί η McLaren κι η Mercedes στο βάθρο; Υπομονή λίγες ακόμα ώρες!!!

RG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου